Långtråkigt

Nu kom jag tillbaka från tv-soffan. Rent hus slutade precis. Det var ricktigt äckligt idag. När man sitter med en macka i handen och dom pratar om massa larver som kryper omkring på golvet så blir det bara ännu äckligare. Men det är ändå ganska intressant. Sen kan jag inte heller förstå att det finns folk som bor med saker från golv till tak. Hon som dom städade åt idag hade nästan tio ton med saker i en trea. Lite läskigt.

Imorgon så börjar jag klockan åtta. Det brukar jag inte göra men vi har flyttat våran gympalektion så vi slutade två istället för tre idag. Men vi får väl se om jag orkar upp. Men det gör jag nog. Hoppas jag i alla fall.

Just nu har jag väldigt tråkigt. Jag måste hitta något som livar upp stämningen lite. Eller så ska jag gå och kolla på Hundtricket. Det var en bra idé. Det gör jag.

Vi ses imorn!
Ha de bra tills dess!!

Pusshejj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0