I skolan

Hejsan på er! Nu sitter jag i skolans datasal och ska väl egentligen läsa om Förintelsen, men jag skriver en liten rad här i stället.

Fredagar är väl en väldigt bra dag? Det är kortaste dagen i skolveckan, det är dagen före helg och man kan göra typ vad man vill utan behöva tänka på att man ska upp till skolan imorn. Gött de.

Jag, Felicia och Hanna sitter och kommentrar Twilight. Böckerna och filmen. Jag har inte sett filmen så jag kan inte säga så mycket om den, men böckerna hittar jag verkligen inget fel på. Jag kan inte slita mej från dom när jag väl har börjat. Tyvärr har jag inte så mycket tid till att läsa. Jag rekomenderar dom starkt.

Nyss så skrämde läraren ihjäl mej. Hon stod bredvid mej när jag läste Felicias blogg. Sedan skulle jag vända mej om för att kolla vart hon var och då står hon där och bara kollar på mej. Jag blev fan skiträdd.

Efter skolan så bär det av till mammas jobb för att käka. Sedan ska vi åka och kolla på skor till balen. Och när vi ändå är ute och far så ska vi åka till Ginza och köpa filmer om Förintelsen. Så jag kommer nog tillbringa kvällen gråtandes. Jag tycker att det är lite jobbigt att läsa om Förintelsen. Jag vet inte vad som händer men jag tycker att det är så sorgligt att jag börjar gråta. Lite pinsamt att redovisa om det inför klassen och lipa sen när jag ska redovisa om det.

Ne nu får ni fortsätta i ensamhet. I alla fall tills jag kommer hem i kväll.  

Ha de bra!!

Pusshej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0