Måndag

Den här dagen har varit väldigt lik resten utav min vanliga dagar. Ganska vanlig asså med andra ord. Fast ändå ganska lugn. Jag började 20 över 8 med gympa. Det var Sofie som hade lektionen. Efter gympan så var det språk som gällde. Då satt jag, Halat, Emma och Sandra utanför klassrummet och pluggade. Sen var det käk. Jag och Halat hittade en så sjukt snygg kille i matsalen. Eller det var nog mest jag som hittade honom. Och jag hittade honom inte idag. Det var egentligen ganska länge sen. Haha.

Efter käket som var det matte. Det var nog den enda lektionen som jag jobbade riktigt bra på idag. Men det är ganska kul med matte. I alla fall ibland. 
Sedan var det SO. Där håller jag ju på med Förintelsen. Den kan jag nog snart utantill efter allt filmtittande under helgen. Så jag visade våran lärare dom där filmerna som är med på melodifestivalen Philman och Pål. Dom där som sjunger Tingeling Tingeling betyder jag ingenting. Han tyckte nog att dom var bra.

Sen var det bara fysik kvar och sedan slutade vi.  Så gick jag, Emma och Halat på stan. Jag hittade en grymt snygga skinnjacka på nått ställe som jag inte kommer ihåg nu, men den satt ta me fan perfekt. Så jag ska försöka fjäska lite för mamma :). Nu är det väl förintelseplugg som gäller.

Ni får ha det bra!

Pusshej<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0