Tidernas Final!

Eftersom att alla är så jäkla bra så är det ganska svårt att säga att: Den kommer vinna. Det nästan omöjligt. Men jag kan säga att jag kommer att hejja på H.E.A.T av hela mitt hjärta. Deras låt är jäkla bra, så det finns inte ord. Nästan lika bra som Hardcoe Superstar.


Startfältet för Finalen med stort F:

1. Måns Zelmerlöw -
Hope & Glory
2. Caroline af Ugglas - Snälla Snälla
3. Agnes -  Love Love Love
4. H.E.A.T - 1000 Miles
5. Emilia - You're My World
6. Alcazar - Stay The Night
7. Sarah Dawn Finer - Moving On
8. E.M.D. - Baby, Godbye
9. Sofia - Alla
10. Molly Sandén - Så  vill stjärnorna
11. Malena Ernman - La Voix

Grym startfält för Kvällen. Jag har lyssnat på alla låtar säkert tre, fyra gånger idag. Och hur många gånger som helst igår. Det känns lite som svenska melodifestivalshistorians final. 

Nu ska jag städa. Det låter väl kul?
Haha
Ni får ha det så bra så ses vi senare

pusstjaaa<33



Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Halloj Halooj..



Va med o tävla i min blogg ;) eftersom min blogg e så bäst hahahaha..

Nä men jag har en rätt skojig tävling i bloggen som är för Alla trevliga människor..



Om du diggar min blogg o de tror jag att du gör så kan vi alltid följa varandra på blogglovin..



se för dig själv!!!



Kramisss

2009-03-14 @ 15:39:12
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: JENNIE - modeblogg

ja, många är så jäkla bra!:)



trevlig kväll!

2009-03-14 @ 15:39:49
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0