slappardag :)

Hejsan på er! Haft en bra dag? Skönt för er i så fall. Min dag har mest bestått av tv. Film och massa tv-program. Jag kan säga att jag har slappat ganska ordentligt idag.  Men sådana dagar är nödvändiga för att man ska klara alla andra.

Jag kollade på hela Schindler's List och på dom avsnitten som jag missad på Auschwitz igår. Nu kan jag nog snart hela förintelsen utantill. Det kan ju vara bra när jag ska redovisa. Då behöver jag ju inte ha stödord. Hemsk historia det där. det kan nog vara bra att ha med sej ett stort papper med stödord fram så jag har något att gömma mej bakom om jag skulle börja gråta. Men nog om det. 

Det var ju Gossip Girl idag också. Det där programmet blir ju bara bättre och bättre. Det är ju helst sjukt bra nu. Alla håller på med alla och ingen vet hur dom vill ha det. Det kanske låter lite konstigt att man tycker att sånt är bra. Men på teve är det ju det. Hade någon som jag känner hållt på så i verkligheten hade jag blivit helt förbannad. Men när jag väl tänker efter så känner jag ganska många...

Nu ska jag leta efter något att läsa. Jag läste ut Hjärtans fröjd förut, så jag måste hitta något nytt. Jag får nog låna andra boken i Twilight serien imorn utav Nathalie. Men jag har ju en Vecko Revyn som jag inte har läst så mycket i. Den får det nog bli. 

Nu ska jag dra och käka. 
Ni får ha de så bra så ses vi sen eller imorn.

Pusshej<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0