Norges bidrag i esc

Nu sitter jag och kollar in Alexander Rybak. Han tävlar för Norge i Eurovision Song Contest. Dom spelar låten lite då och då på Mix Megapol, också säkert även på andra radiokanaler. Jag har ingen aning.
Låten är inte riktigt min smak. Men den blir bättre för varje gång jag hör den. Men Alexander är väl ändå lite söt? Eller? Kanske jag som har konstig smak. Men jag gillar inte rösten så mycket. Och så tycker jag absolut inte om att det står tre dårar i bak och hoppar som massa kängurur eller nått.
Jag får lite irländsk/skottländs känsla utav detta. Om han skulle vinna är det ju inte så långt till Norge. Då kan man ju åka dit och kolla nästa år.  

Vad tycker ni om detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0