Niornas bal

Hejsan på er!
Vaknade idag väldigt tidigt med tanke på vad som hände igår.
Det var ju Niornas bal. Jag brukar kunna sova ganska länge när jag har varit ute på något, men inte den här gången.
Jag kom hem till Halat vid halv fem. Då gjorde vi iordning oss. Hon sminkade mej och gjorde iordning mitt hår. Hon är rätt grymm på sånt.  
Balen började med mingel vid sju. Maten bestående utav potatissallad och rostbiff med frukt och grönsaker serverades klockan åtta. Till efterrätt fick vi kladdkaka och grädde. Det var mycket gott.
Vid nio, halv tio, så började spexet. Jag såg dock inte så mycket utav det eftersom jag och Lisa gömde oss på toaletten. Balkomittén drog fram folk framför alla och lät dom göra massa pinsamma saker. Och när det gäller sånt så är inte jag så bra på att bjuda på mej själv.
När spexet var klart så blev det dans. Och sedan blev det lite stripp också.

Ett stort tack till balkomittén och till alla nior och lärare som var där och gjorde kvällen bra.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Sedan blir det till att sola en liten stund. Och efter det ska jag städa mitt rum igen. Det blir rätt snabbt stökigt där uppe. Och efter det vet jag inte vad jag ska göra.  Men jag kommer säkert på nått.



So long <3


Jag igår :)


Halat som gjorde kvällen bättre :)


Joel och Julia


Rebecca


Några grabbar


En del utav balkomittén


Lite glada miner :)


Väntar på mat:)


Jag och Lisa när spexet höll på xD


Emelie, Anna och Halat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0