Något speciellt?

God eftermiddag på er! Hur står det till? Bra hoppas jag. Det är det i alla fall med mej.

Visst är det något speciellt med fredagar? Är det inte så? Det känns i alla fall väldigt bra när man får gå hem för dagen och har två dagar ledigt. Man kan bara ta det lugnt och skönt och göra lite vad man vill. Det tycker i alla fall jag att det är väldigt bra.

Min dag har bestått utav tre lektioner. Syslöjd, SO och Svenska. Jag skulle haft matte också men då var jag på ett möte om spanska-resan. I syslöjden gör jag ett linne. Tro det eller ej. Fast det verkar som att alla tjejer gör kläder eller nått i stil med det. I SO:n så gick läraren igenom grunderna för islam och judendom. Mycket intressant det där. Och på svenska läste vi bara. Eller det var väl meningen med att vi skulle läsa i alla fall. Men det finns ju många störande människor i alla klasser så även i min.  Läraren skulle gå igenom resultaten vi fått på dom nationella proven i svenska så alla sprang typ runt och skrek och hade sej.


Och nu är det bara 45 dagar till jag åker till Barcelona. Gött mos. Och eftar Barcelona åker jag till Rhodos. (Det är faktiskt bara en dag i mellan från att jag kommer hem till att jag ska åka igen.) Och sen senare i sommar så åker jag till skåne. Gött va? Erkänn att ni blir lite avundsjuka. Haha.

Ha en fett nice eftermiddag!
Vi ses sen.

Puss på er!


Barcelona


Rhodos


Skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0