Min lördag så här långt

Den här dagen tar ju aldrig slut. Den känns ju hur lång som helst. Jag vaknade ganska tidigt. Det kan ju ha med det att göra. Det första jag gjorde var att sätta på Auschwitz. Jag tänkte att det kan vara skönt att ha kollat klart på den. Men jag räknade inte riktigt med att den skulle vara fyra, fem timmar lång. Plus att jag nyss upptäckte att jag har missat två eller tre avsintt också. Men jag tänkte att jag skulle gå och lägga mej nu,sova fram till Melodifestivalen börjar och sen sitta uppe hela natten och kolla klart på Auschwitz och där efter Schindler's List. Det låter väl som en ganska bra idé? Fast jag ska ju upp och kolla på fotboll imorn om vi kommer in till stan. Och matchen börjar ju 10. Så idén kanske inte var så bra i alla fall. Jag tämker inte stå där och gäspa och längta efter att komma hem.

Ikväll så är det väl Melodifestivalen som gäller mest. Jag kan ärligt erkänna att jag nästan glömt bort vilka som ska vara med i Andra chansen. Alla som jag tycker är bra har gått till finalen redan. Men Scotts ska väl vara med i Andra chansen? Då får jag väl hejja lite på dom i alla fall. Inte för att jag är så förtjust i dansband. Melodifestival skivan håller på att gå sej varm hemma. Man glömmer ju av vilka låtar som har varit med så när man hör vissa låtar så blir man lite: Just det ja, det var ju den här som... Sånt är lite kul. Den bästa låten jag jan redan utantill. I can walk a 1.000 miles to be whit you. I'll catch a fallin' star. Den är ju hur bra som helst verkligen. H.E.A.T rules.

Nu ska jag gå och läsa ut boken. Nu kommer det nog gå idag. Det är ju bara 20 sidor kvar eller nått. Sen ska jag läsa Hjärtans fröjd som jag fick låna utav Halat.

Ha en bra eftermiddag!

Puss på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0