Marylin Monroe<3

Hej alla godingar! Hur är det med er då? Med mej är det bara bra. Som nästan alltid.

Skolan idag har varit som den brukar. På lunchen stack jag, Felicia och Hanna till Willys och köpte dubbelnougat det godaste (som finns) och dextrosol eller vad det heter. Det är sånna där som ger energikickar i alla fall. Vi skratta ganska mycket resten utav dagen.
Jag åkte med Stina och hennes morfar hem. Så jag var hemma själv ifrån halv tre till halv fem. Det var riktigt gött.

Nu sitter jag här och läser om Marylin Monroe. Jag bara avgudar henna. Hon var ju hur snygg som helst verkligen. Hennes kläder och allt. Det har jag bestämt att när jag gör om mitt rum så ska jag sätta upp tre stora tavlor på Marylin Monroe, Audrey Hepburn och Grace Kelly. Love them säger jag ju bara:)

Haha nu ska jag snart ut och gå med Stina och hundarna. Har ingen aning om vart vi ska gå, men jag är trött så det blir nog inte jättelång hoppas jag. Jag kanske skriver en rad eller två när jag kommer in igen. Men datorn krånglade igår så det kanske den gör i kväll också. Who Knows?

Ha´t bra sålänge!!

Puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0