Måndag...

Den här dagen har gått väldigt segt, samtidigt som den har gått väldigt fort. När vi höll på och spelade in filmen förut så kändes det som att tiden inte gick framåt. Och då hade jag inte ens tråkigt. Jag hade faktiskt kul.
Förut när jag satt hos farmor och farfar så tänkte jag att jag har ju inte hunnit göra nånting idag för den här dagen har gått alldeles för snabbt.
Sånt är så jätte irriterande. När man typ inte gör nått fast man har hur mycket tid på sej som helst att få något gjort.
 
Nu är i alla fall filmen klar. Det är rätt gött samtidigt som det är lite tråkigt för det var jäkligt kul att spela in den. Men nu ska den visas för klassen på torsdag. Det kommer bli sjukt kul. Jag kommer sitta och bara gapskratta hela filmen. Ingen kommer att fatta hur jävla kul vi hade det när vi spela in den här filmen. Vi har nog kommit varandra ganska när också. Mellan scenerna har det ju ändå pratats ganska mycket om sånt som inte har med filmen att göra.

Nu ska jag dra mej tillbaks för idag. Jag är verkligen hur trött som helst. Jag ska läsa lite i den där superbra boken också. Den är snart utläst. :)

Ni får ha de gött så länge!!

Gonatt <3

   
Me, Myself and I


Audrey Hepburn


Grace Kelly


Marylin Monroe

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lägga ut filmen?? :D nyyyfiken

2009-03-03 @ 18:25:41
URL: http://nogg.se/matildaaxeelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0