Måndag

Tjoho allihopa!!

Idag var det ju måndag igen.
Precis som det brukar vara i början på veckan. Och jag har egentligen ingen vettingt att berätta. Precis som det brukar vara. Eller jag tror inte det i alla fall. Men det kanske kommer något senare. Jo, jag har gått och blivit väldigt förkyld. Fast det kanske inte var så roligt att veta.  

Idag mina kära vänner ska jag inte lämna datorn förrän jag har gjort klart powerpointen. Men jag har till 5 i 10 på mej, så jag hoppas att jag ska hinna. 5 i 10 så är det ju Ballar av stål. Det missar jag inte.

Ha de bra så länge!

Pusstja <3


Älskar denna låten.
Lyssna på den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh den verkar vara populär idag :D många väljer den hihi allt bra?

2009-03-30 @ 21:27:55
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0