Lördag

Nu är jag snart klar med städningen. Men jag tar en liten paus ett tag nu. Nyss så var jag inne och läste på Kissies och Dessies bloggar. Deras eviga gräl om vem som tar efter vem, vem som är blondast, vem som säger vad och bla bla bla. Fan, lägg ner tjejer. Ni är ju lika mycket fjortis båda två fast det skiljer 4 år mellan er. Men även fast ni håller på som ni gör så kommer ni säkert också hitta era liv någon gång.

På fredag är det niornas bal. Det ska bli mycket kul. Farmor var här förut med klänningen. Jag har provat den hur många gånger som helst nu. Hon har ju sytt om mammas gamla klänning, så att jag ska kunna ha den på balen. Det är ju egentligen ingen bal. Dresscoden är cocktailklänning så balen borde egentligen heta niornas fest. Men det är inte jag som sitter i balkomittén så jag har väl inget att säga till om.

Nu ska jag fortsätta att städa. Ni får ha de så bra så länge så ses vi snart igen.

Pusshej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0