Lördag

Hej hopp snopp! Haft en bra dag än så länge? Min har varit lite sisådär. Jag fick gå upp klockan 6, för jag skulle vara hos Halat 20 över 7. 20 över 9 så skulle vi vara på skolan för att sälja fika i cafeterian till  dom som skrev högskoleprovet. Men det gick faktiskt riktigt bra. Det kom nästan 100 st samtidigt som skulle ha fika. Dom 300 som skrev. 

När jag och Halat var klara så stack vi över till De La Gardie. Dom invigde nybygget, så dom visade upp alla linjer och så var det modevisningar och lite sånt. Senare kom även Dogge Doggelito eller vad han heter och Kevin Borg. Men så länge hann inte vi stanna. Jag tror att Kevin håller på och sjunger nu. Jag är inte något stort fan utav någon utav dom här killarna så det gjorde mej inte så mycket att jag inte han se dom. 

Jag höll på att inte komma hem heller.  Det stod på internet att det skulle gå ett tåg 5 över 12, men det kom inte så då hade jag ingen aning om hur jag skulle ta mej hem. Men sen så ringede pappa och sa att det gick en buss 10 i 1 så det fixade ju sej till slut.

Ett stort Grattis till Magnus och Annika som vann Let's Dance igårkväll. Dom förtjänade det faktiskt mer än Laila Bagge och hennes danspartner.


Ni får ha det så bra så länge så ses vi senare!

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0