Jag håller på att skratta ihjäl mej

Kommer ni ihåg Islands bidrag i esc år 2006? Det kanske är självklart att ni inte gör. Jag tror inte att det var så många som lade denna idiot på minnet. I alla fall inte med vilje. Jag kommer i alla fall ihåg hur utbuad hon blev i kvalet till finalen. Kanske inte var så konstigt eftersom att hon gick runt och skröt om hur "bra" hon var och hur dåliga alla andra var. Denna idiot, Silvia Night, har jag inte hört någonting om sedan dess. Hon kanske har gått under jorden eller tagit livet av sej. I videon ser hon ut som en clown och hennes två vänner, töntarna med solglasögonen, ser ut som hallickar. Men i alla fall. Jag sökte på youtube efter esc-bridrag till i år och då kom den skrattretande video upp. Jag höll på att skratta ihjäl mej. Seriöst. Det måste ju ha varit ett skämt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0