Hemma igen

Nu har jag kommit hem efter en utflykt med mamma. Det var mycket trevligt. Nu har jag, eller inte jag men mamma, köpt Schindler's List och dokumentären om Auschwits till mej. Jag har kollat en liten del utav Auschwits filmen och jag har faktiskt inte gråtit än. Men jag blir jävligt tagen utav den. Men jag ska nog klara av det.

Jag gick till mammas jobb efter skolan för att vänta. Men jag kom dit alldeles för tidigt så jag gick och kollade på skor och kläder under tiden. Jag hittade ett par jättesnygga skor inne i skoraffären som ligger precis bredvis mammas jobb. Dom ska jag ha på balen. Ni får tyvärr inte se dom idag. Men i morgon ska jag försöka ta ett kort och lägga ut på bloggen.

Efter att jag hade hittat skorna så gick jag tillbaka för att handla medans mamma gick och böt om. Så jag gick inne i mataffären med Harcore Superstar på högst volym i örat och körde i stort sett ner allt och alla som kom ivägen för kundvagnen. Men jag tror att alla som jag körde över klarade sej ganska bra, och det blev väl ingen större skada på inredningen heller.

Det bästa utav alla idag var nog att jag fick pizza till kvällsmat. Det har jag varit sugen på i 3 veckor eller nått. :)


Nu ska jag väl pallra mej iväg och kolla klart på Auschwits.
 
Hoppas ni får en bra kväll!!

 puss på er <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0