Härliga onsdag

Hola amigos! Hur är det med er? Med mej är det bara bra. Just nu är huvudvärken som bortblåst. Fast den har dykt upp lite då och då under dagen.
Men vädret idag har ju bara varit underbart. Det har varit varmt och det känns riktigt att våren är på väg. Kanske redan har kommit lite.
Vi hade nationellt prov idag i engelska. Det gick bra. Det kändes bra i alla fall. Vi skulle skriva om en händelse som hade berört hela världen, vårat land, våran familj eller en själv, eller ett beslut som man skulle ta i framtiden. Jag valde att skriva om vart jag vart jag skulle studera och jobba.

Efter provet så hade våran klass håltimma fram till 20 i tolv så jag, Emma och Halat gick och käkade på Elake Måns. Det var jättegott med en kycklingbaguette. Jag var jättesugen på det.

Efter skolan gick vi en sväng på stan också. Jag hittade en jättesöt klänning på MQ. den va verkligen jättefin. Men jag hade inte tillräckligt mycket pengar med mej så jag fick hänga undan den. Men imorgon får den lilla godbiten hänga med mej hem.


Nu ska jag ta och plugga lite.
Ni får ha de så bra så länge så ses vi senare.

Puss<3



Käket på Elake Måns.


Emma


Jag och Halat


Emma och Halat


Jag och Emma


Halat


Älskade klänning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0