Hallå där!?

Hejsan på er! Saknat mej? Det var väl ändå en dum fråga. Klart ni har! Haha. Men det är lungt. Nu är hela jag tillbaka. Och jag har kommit för att stanna. I alla fall ett tag.

Min dag har varit ganska bra. Den började med Vasaloppet. Det är väl ändå en tradition. Hur tråkigt det än är så är det ändå ett måste att sitta där halv åtta på morgonen och kolla på förberedelserna. Och sedan på starten klockan åtta. (Nu hade jag oturen att blinka i just det ögonblicket som dom drog upp startlinan. Men jag missade inte så mycket.) Sedan låg jag och läste i boken Om jag kunde drömma. En mycket bra bok som knappt går att lägga ifrån sej. Jag läste nästan ända fram tills det var dags för att käka middag :). Mitt i käket så höll dom på att gå i mål i Vasaloppet (det är också tradition att se) så då var det bara till att lyfta på rumpan och gå till teverummet :)

Efter maten var det dags för loppis. Den hade vi i skolan. Vi håller ju på att samla in pengar till resan till Barcelona. Jag hade inte med mej så mycket grejjer men jag hade med precis lika mycket grejjer med mej hem. Jag fick fan inte sålt nånting. Men sånt är livet. Jo jag fick sålt massa fika men det är inte samma sak. 

Och när jag kom hem så fortsatte jag och läste. Intressant dag va? Ne inte så. Men imorn kommer jag komma med massa nytt om mitt nya liv :)

Ha de bra tills dess!!

pusshej <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0