God morgon

Sovit gott? Hoppas det. Det har inte jag. När jag skulle somna mådde jag jätteilla och när jag vaknade hade jag jätteont i halsen. Men så kan det vara.

Idag är det söndag. Det hoppas jag att alla vet. Och så är det ju sommar också! Eller kanske inte sommar, men sommartid. Det är ett steg i rätt riktning. Det känns väl bra?
Idag så händer det väl kanske inte så mycket. Jag ska försöka städa på mitt rum och göra klart den där jäkla powerpointen. Gossip Girl är ju klockan 19.00 på 5:an också. Det missar jag inte. Efter där blir det lite jobbigt. Först är det ju Wiepout. Det ska jag nog kolla på. Men sen är det Borkmanns punkt på 4:an och Sanningen ögonblick på 5:an. Vad ska jag välja? Jag tycker väldigt mycket om Van Veeteren, men jag tycker att Sanningens ögonblick är hur roligt som helst att kolla på. 

Jag får väl se vad som faller mej i smaken.
Ha en bra dag

Pusshej<3
  


Kommentarer
Postat av: Elena

Vilket blir sommarens mest använda plagg, tror du? =)

2009-03-29 @ 13:24:51
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: alec

haft en bra helg?

2009-03-29 @ 13:33:44
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-29 @ 13:56:26
Postat av: Minna

Gossip Girl <3333

2009-04-05 @ 13:20:47
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0