Blogga = Glamorösare liv?

Jag har upptäckt en liten sak. Och jag vet att det är inte bara jag. Jag har hört andra som har sagt det, och jag kommer ihåg att jag kollade på ett program som hette någonting med älska språk eller nått sånt där, och där va i alla fall Anders Rydell med. Och han pratade om samma sak. Det är att många bloggare kliver in i nått överglamoröst liv när dom loggar in på sin blogg. Jag menar att när man läser olika bloggar så verkar det nästan som att alla som skriver är totalt stenrika och lever värsta jävla kändislivet och kan köpa ungefär vad som helst, gå och äta vart som helst, festa vart som helst.  Göra i stort sett vad som helst. Och vissa utav dom här bloggarna jag pratar om tjänar inte pengar på sitt bloggande.

Är det verkligen så? Jag undrar det asså.  Jag tycker att det är knepigt. För jag kan defintivt inte köpa klänningar för tusentals kronor bra för att jag skriver lite då och då. På ett sätt tycker jag att det är bra att man kan fantisera sej bort och låtsas att  man kan köpa dyra skor och dyrt smink, men ibland går det till överdrift.

Jag säger inte att alla låtsas, för en del tjänar ju faktiskt pengar på att blogga och då kanske livet blir glamorösare, men många göra det.

 Hur som helst var det i alla fall väldigt skönt med en liten promenad. Jag hade tänkt att få bort fettvecken under rumpan. Jag hade tänkt mej nått i stil med att faktiskt gå upp i vikt. I muskler då förstås. Jag ska prova på en liten träningsmetod som jag har hittat. Vi får se om det funkar.

Nu börjar väl snart Sveriges värsta bilförare som jag inte tänker missa, så jag får väl ta och pallra mej iväg mot teven.

Ni får ha en underbar kväll så ses antingen senare eller imorn.

Ha de bra!

puss puss <33



När jag kommer till Barcelona kommer jag i alla fall inte behöva ha allt
de här på mej :)




Min läckert snygga stil xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0