Torsdag, nästan som alla andra torsdagar

Men så brukar det väl vara. En helt vanlig torsdag är väl egentligen ingen speciell dag. Händer det något speciellt på någon torsdag? Den enda dagen jag kan komma på är skärtorsdagen. Det va ju egentligen inget kul eller? Då väntade ju människorna på att Jesus skulle dö. Och dagen efter så dör han. Det var ju kanske inte speciellt kul. Ganska tragiskt om jag får säga mitt.  

Men just den här torsdagen har faktiskt varit ganska bra. Jag har köpt två nya klänningar. Faktiskt riktigt snygga båda två. Ganska korta men det får gå. Bara jag inte använder dom när mamma är med så går det nog bra ;D. Jag har tänkt om lite vad det gäller studenten, skolavslutingen och lite sådant. Då gäller det att ha många klänningar att välja mellan.

Nu ska jag ta och träda i målarrocken och sätta mej ner och måla massa bilder till bilden. Det låter väl skitkul? Ne det tycker inte jag heller. Men sån't är livet.

Ha de bra så ses vi sen!
Pusstja <3


Jag och min nästa bil :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0