Tisdag

Hej på er snyggingar!
Jag får väl börja med att be om ursäkt för att jag inte skrev igår efter att jag kom hem från Liseberg. Jag kan bara meddela att vi hade jättekul och ingen av oss var med i Kanonen när den fastnade. Lite läskigt var det allt att stå där nedanför och kolla upp på dom stackars barnen som satt där. I över en timme satt dom fast. Läskigt. Det gick ju bra med dom i alla fall. Tur det.

Jag själv hade jättekul. Verkligen. Vi hann tycärr inte gå i spökhuset. Det är ju nästan det roligaste på hela Liseberg. Men man kan inte hinna allt. Än är jag ung och jag kan ju gå i spökhus hela mitt liv.

Idag var det sista riktiga skoldagen i högstadiet. Det känns faktiskt lite konstigt om jag ska vara ärlig. Jag kommer sakna alla lärare och alla människor som jag har gått i samma skola som. Inte alla då, men många. I morgon så är det "The Final Countdown" som gäller. Det är något som gympalärarna har hittat på. Vi ska lösa uppdrag klassvis under hela dagen. Typ baka kakor och ta kort på saker och ting. Kan ju bli lite spännande eftersom inte våran klass är så bra på att sammarbeta.

Efter skolan ska jag hem till Halat. Hennes syster Dilan tar studenten. Grattis till henne, eller vad man säger :D

Nu ska jag ut och springa en liten sväng. Ha de bra så länge!

Pusshej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0