Sommarlov

Hello guys! Haft en bra dag? Hoppas det i alla fall. Min har varit lite sisådär. Men livet går upp och ner för alla så det är bara att tacka och ta emot. Ofta, inte alla gånger, men ofta bidrar man till skit själv. 
 
Det står ju ett underbart sommalov utanför dörren och väntar. Det har knackat på och velat ta sej inte ganska länge nu men det är två små äckliga veckor kvar, sen kan det komma in.  Sååååå skööönt!!. Jag ska bara slappa och ha det bra hela lovet. Ligga vid våran stora pool med en kall, kall dricka i sexig bikini och stora solglasögon. Och så ska jag ha en såndan där livvakt också, han ska ha mörkt hår stora muskler och kritvita tänder och egentligen bara gå runt och se bra ut för jag gillar ju inte att bada så han kommer ju inte behöva rädda mej så ofta. Men någon gång kan jag ju hoppa i poolen bara för utnyttja hans kunskaper ;).
På kvällarna ska jag ha grillfester. Dom ska hålla på hela nätterna långa och alla ska skratta och ha roligt. Det låter väl ganska bra eller? Fast när jag väl tänker efter lite så kan jag nog inte ligga vid våran stora pool för vi har ju ingen. Otur alltså. OCh när jag tänker efter ännu lite längre så kommer jag på att jag ska ju jobba hela sommarlovet också. Så jag kan nog inte ha så många grillfester heller. Och han badvakten får nog badvakta någon annanstans. Otur där också. Tänk att nu fick någon annan helt plötsligt en badvakt med mörkt hår och stora muskler. Kul för den då. 

Ne jag får väl klara mej. Men det ska jag nog göra. 
Vi ses senare.

Kisses
  



Bild från det älskade Barcelona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0