Sommarlov, på riktigt

Ja idag är det ju första dagen på sommarlovet. Och det känns väl ungefär som vilken annan dag som helst. Är det ett tecken på att man börjar blir gammal? Att man inte längre uppskattar loven? Fast jag gör ju det, bara kanske inte lika mycket som när jag var yngre.

Det var idag som jag skulle gå ut och lägga mej vid våran stora pool med massa drinkar snygga badvakter och sånt där. Men det blir ju inget med det. Här ska jobbas. Två altaner och ett hus ska städas. Det är ingen idé att ligga på latsidan idag, fast jag gärna skulle göra det.
Klockan tio ska jag möta Stina för en promenad med hundarna. 
Tills dess blir det lite god frukost och lite musik. 

Ni får ha det bra så ses vi senare!
Pusshej<3
 

Kommentarer
Postat av: HANNA

hej allt bra ? :)

kika gärna in min blogg

www.hannahliicious.blogg.se

2009-06-15 @ 09:19:01
URL: http://hannahliicious.blogg.se/
Postat av: Gynning

Hoppas du får en bra dag och att solen skiner hos dig också.

2009-06-15 @ 10:55:54
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Anonym

är hon tillbaka? www.lillanmalutta.blogg.se

2009-06-15 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0