Solen gassar

Jo nu är det varmt på baksidan om vårat lilla hus så jag passar på att gå in och ta en pause i allt solande. Det är riktigt skönt där ute, riktigt bränner i skinnet. Jag älskar't. Men jag längtar efter en riktig strand att ligga på. Jag vill åka till Svalnäs eller Villa badet. Få sand i skorna och alla kläderna, dyka genom vågorna, medtagen fika på en filt. Och så alla snyggingar man kan ligga och kika på. Det är sommar det.
Men jag nöjer mej ganska bra med den lilla blåa poolen mamma köpte. Den är perfekt om man bara ska svalka sej. Och dom små solstolarna och filten som jag ligger och solar mej på. Och vill man ha fika kan man ju bara gå in i käket och hämta nått. Det är bara snyggingarna som fattas. Men om man tvunget vill se en snygging kan man väl gå in på datorn och leta efter det på google lite då och då.
Allt går att ordna bara man vill.

Nu ska jag ut igen.
Pusstja ;D





Sådana hetingar kommer det väl ändå aldrig till Svalnäs eller Villa badet?
Och absolut inte hem till min baksida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0