Sjung om studentens lyckliga dar

Fast det var ju igår jag var på studenten.  Men jag hade ingen möjlighet över huvudtaget att skriva igår när jag kom hem. Datorn krånglade som ända in i och jag var helt dödstrött. Det var Halats syster Dilen som tog studenten. Lyckliga henne. Man längtar efter att ta studenten själv när man ser hur jäkla kul dom har när dom springer ut och åker runt på sina flak. 

Igår hada vi ju även den berömda tävlingen "The Final Countdown" på våran skola. Jag trodde att de skulle gå käpprätt åt helvete för våran klass, men vi sammarbetade riktigt bra faktiskt. Tillräckligt fär att vinna hela tävlingen. Haha. Det är så typiskt oss att göra allt som krävs för att vinna. Men det är ju bra. Det var riktigt kul att vinna.
Efter tävlingen så pallrade jag mej hem till Halat. Dit hade Dilan kommit. Enda ifrån Uppsala. Det var mer än ett halvår sedan jag träffade henne sist så det var kul :). Och så träffade jag Halats två andra systrar. Det var också jättekul. Gillade dom. Dom hade sköna personligheter. 
Vi hann precis i tid till De La Gardie för att se Dilan springa ut. Vi könkade oss längst fram. Sen gick vi runt på stan för att se studenterna och sen gick vi hem och käkade. Och den maten vi åt var så jättegod att jag vet inte hur jag ska beskriva det. Hurra för kurdisk mat säger jag ju bara!!!.

Sen var jag tvungen att åka hem. Och när jag kom hem däckade jag det första jag gjorde. Jag var helt slut. Och i morses försov jag mej så jag missade bussen. Och efter det har jag varit lite seg hela dagen. Men det r inget att göra något åt imorn får jag sova ut :).
Idag hade vi ju även 5-kamp i gympasalen, även det klassvis. Vi i klassen var utklädda till idrottare och jag var en cheerleader. Det såg man no inte, men jag var i alla fall söt. xD Men där gick det inte överbra för oss i tävlingen. Vi kom typ sist. Jag hoppade säck xD. Men det gick ganska bra för mej. Jag ramlade ju inte i alla fall.

Ha de bra till vi ses nästa gång. 
Pusshej<3
 


Studenten Dilan :D


Och jag som cheerleader xD ser typ helt vanlig ut, men det var i alla fall kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0