klockan nio

Nu har klockan slagit nio mina vänner. Nu börjar det bli kväll. Eller det kanske började bli kväll redan vid fem eller sex  men nu börjar vi gå in på den lite senare kvällen. I alla fall enligt mej. Jag är en såndär människa som måste sova. Jag måste verkligen sova. Om jag inte sover så blir jag sådär elak mot allt och alla. Jag kan istort sett säga vad som helst till vem som helst. Och sånt vill jag inte vara med om så jag ska nog börja tänka på refrängen. Jag ska inte gå och lägga mej än men jag måste föna håret och platta och ha mej så det kommer ju ta en halv evighet eller nått. Jag hatar att det tar sån tid. Speciellt när man är trött. Då somnar man nästan ståendes.
Men nått sådant vill jag inte råka ut för idag så jag ska sätta igång snart. Kanske skriver nått mer sen.

Ha de bra så länge!
Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0