Jag måste, jag ska!

Ja nu har ännu en vecka gått. Tiden går så fort. Det känns som att veckorna knappt börjar innan dom är slut igen. Om en vecka är det sommarlov. Snart börjar jag på gymnasiet. Och sen ska jag börja bygga på ett eget liv någonstans i världen. När jag tänker så så kan jag även börja undra om jag verkligen är redo för det här? Jag hopppas ju att jag är det. Dom flesta andra har ju klarat det så varför inte jag? Jag måste klara detta! Jag ska klara detta. Jag ska bygga mej ett eget liv precis som alla andra klarar av.

Imorgon så blir det göteborg av det hela. Jag och ett gäng tjejer drar ner. Vi ska gå på Liseberg och ha det jättekul.
 
Hoppas ni har haft en bra dag!
Vi ses imorn!
Pusshej<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0