Heeeeej Bloooooggen!!

Nu sitter jag hemma hos Stina. Hon håller på och utforskar The sims 3 medans jag sitter här och skriver och kollar på Messi-filmer. Snart så ska jag få prova att göra en gubbe på det där spelet. Det blir väl något som liknar mej eller världens bästa fotbollsspelare.

Kvällen kommer att starta eller har redan startat här hos Stina. Vi ska kolla på Miss Marple, sen bär det av hem till mej. I alla fall för min del. Mamma har hemma massa damer som ska hålla på att käka och leka massa lekar hemma så jag får väl sitta på mitt rum eller nere på kontoret. Blir det det förstnämnda alternativet så ska jag kolla på andra världskriget filmerna som man köper med GT. Och blir det det andra alternativet så kommer jag väl sitta och blogga hela kvällen lång.
Vi får helt enkelt se vad som händer. Det blir en liten luring.

Ha en bra kväll!
Pusshej<3


Kommentarer
Postat av: annso

jag uppdaterade bloggen precis, kika :) vad gör dudå?

2009-06-17 @ 20:49:57
URL: http://annsofiekihlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0