Godnatt jord

Nu mina vänner ska jag gå och lägga mej. Det ska bli så skönt för jag börjar bli trött nu. Först ska jag bara platta håret och fixa naglarna. Och göra iordning på löshåret och så ska jag plocka undan lite grejor på mitt rum. Och borsta tänderna. Sen ska jag fan sova. Det känns som att jag snart ska vakna igen fast det är många timmar kvar till dess.
Asså jag orkar inte fixa naglarna och de nu. Och det kommer ju ta minst en halvtimma att platta håret. Jag skiter i att plocka undan grejorna på rummet. Om jag skiter i löshåret imorn också så behöver jag inte gör iordning på det nu.

Asså fan jag skiter i alltihopa så kan jag gå och lägga mej nu. Jag behöver bara borsta tänderna. Nu kanske ni undrar: Är det så hon gör hela tiden? Skiter bara i saker och ting?. Då kan jag svara er att ibland så ja, faktiskt det blir lättast så. Ibland. Haha.

Men nu ska jag gå och lägga mej.
Ha de bra snyggingar!
Pusshej<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0