God kväll bloggen

Klocka har precis passerat 23.30 och här sitter jag och Stina och glor. Vi kollar på lite bilder ifrån Barcelona och lite filmer på Youtube. Vi har precis käkat kladdkaka och vispgrädde. Nu blev ni lite avundsjuka ha? 
Tröttheten börjar smyga sej på mej bakifrån. Men än så länge är jag vaken nog för att kunna klara av den. 

I morgon är det Ellen och Lillan som gäller. Jag ska kenpa ihop ett litet dressyrpass åt dom. Ellen ska allt vakna med träningsvärk på måndag, haha. Det är roligt att köra med dom lite. Jag kommer ihåg när jag red Lillan själv. Hon är inte jättelätt att rida så ibland tycker jag synd om Ellen när hästen blir för jobbig. Men hon klara av det bra.  


Nu ska jag gå och lägga mej och Stina ska åka hem.
Vi ses imorn!
Ha det bra!

Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0