Back in black och svettig

Hejsan hoppsan på er!
Nu har jag kommit tillbaka efter en 6 km lång springtur. Det är så jäkla skönt att bara springa och inte behöva tänka på nått. Då rinner tiden bara iväg. Sen blir jag så j*vla stolt över mej själv om jag orkar springa lite längre än vad jag gjorde gången innan och det gjorde jag idag. Så jag kan gå och lägga mej med gott samvete ikväll. Nu ska jag bara pallra mej in i duschen och sen efter det ska jag ut igen med Flipper. Tänk vad jag är ute och motionerar. Jag borde ju för fan snart bli en elitidrottare så som jag håller på. Om några år kanske ni ser mej på tv. Vem vet?;D

Vi ses sen igen hoppas jag :) jag hade tänkt tillbring i stort sett hela kvällen här framför. Men det beslutet kan ju ändra sej. Det har vi ju märkt förut. Men så är det när man bor i en familj som istort sett alla är beroende utav internet. Då är det bara att flytta snällt på sej om någon annan behöver sitta där ett tag. Men jag har ju överlevt ända till nu så jag kommer överleva ett tag till :).

Ha de bra allesammans!
Pusstja ;)

 
Flipper 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0