Äntligen färdig

Yes babes! Nu är altanerna städade och huset är damsuget. Ingen kan säga att Ida Axelsson har legat på latsidan idag inte. Ne idag har jag jobbat på hårt. Bara att damsugaren lade av mitt i allt ihopa. Så jag fick sopa upp skiten ute. Men så kan det vara. Jag har haft sällskap utav Stina, Flipper och Beach Boys. Allt blir ju mycket roligare när man är fler och idag var vi många!

Nu kommer snart mamma hem tror jag. Hon som tror att jag inte gör något mer än att sitta framför datorn när jag är hemma. Nu kanske hon får en chock? 
Ne det tror jag inte att hon får.

Nu ska vi ut och sola.
Ni får ha det så bra!
Puss på er!




Flippflopp




 
Jag och Stina


Kommentarer
Postat av: annso

härliga sommarbilder!

2009-06-15 @ 16:57:44
URL: http://annsofiekihlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0