nästan vardag

Hejsan på er!
Idag har jag varit och kollat på fotboll igen. Det var ju p.g.a att våra herrar här i järpås gick vidare. Det får man ju inte missa. Den här gången så spelade dom oavgjort i två matcher och så förlorade dom i sista. Så det blev ju inte så mycket slutspel för deras del. Men men, sånt är livet.
Det är faktiskt riktigt roligt att kolla på fotboll och jag blir ganska så sugen på att börja igen. Men när det inte finns tid över så kan man ju inte göra någont åt det. Jag hade nog inte börjat i alla fall, men man kan ju ta det som en bra ursäkt. 
Det var väldigt många snygga killar där också. Och jag som har sagt att jag inte ska bry mej om dom. Men det är svårt ibland. Haha xD. Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle.

Ikväll så är det film som gäller. Det blir Legenden om Zorro. Jag vet inte hur många gånger jag har sett den men den är ganska bra och så är ju Antonio Banderas inte så lite snygg heller. :)
 
Och så vill jag passa på att tacka Stina och hennes familj för en rolig kväll igår. 
Ha de bra♥
Chao



  
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0