Ny satsning ännu en gång

Hejsan!
Nu är jag glad. Jag fick reda på förut att Hardcore Superstar släpper ett nytt album i juni. Jag vet att det har vait känt länge men jag fick reda på det förut. Jag tycker att det är skit kul. "Beg for it" heter det. :D

Nu har jag precis kommit in från en promenad med Flipper. Jag fick lite dåligt samvete förut när jag tog en dubbelnougat istället för en springtur. Jag gick inte så långt för det blåser ju så att man tror att man ska blåsa bort "/ Det är fan läskigt asså. Haha :)

Ikväll så blir det väl plugg och guldbaggegalan. Idag finns det inte så mycket annat att göra "/  Just nu sitter jag och kollar på hästar till salu. Inte för att jag ska köpa någon, men det är jävligt roligt att kolla. Om man är hästintresserad. Jag har bestämt mej för att satsa lite mer på ridningen. Det är nog bra för både mej och Tyra tror jag.

Ha de bra♥
Chao



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0