Söndag

Hejsan alla!
Idag är det söndag igen och det är den fjärde dagen på det nya året. Jag skulle ju börjat mitt nya liv redan på nyårsdagen, men det blev idag istället.
I morses var jag ute och sprang med pappa. Det var egentligen inget jag hade lust med så det gick väldigt trögt. Det blev bara 2.5 km. Men men, livet ska inte alltid vara som att glida fram på ett bananskal. Livet är lite som att åka pulka kanske. För att man ska kunna åka ner i backen måste man först gå upp för backen. :)

Vad ska ska ändra det här året är framförallt att sluta äta godis på vardagar.  Det kommer att bli svårt men jag ska fan klara det den här gången. 
Jag ska också träna mer. Det kommer också att bli svårt eftersom att jag är ganska lat. Men det går att träna bort det med sägs det. 
Och så ska jag ha bättre betyg! Dom bara ska bli bättre. Dom måste bli bättre. Men det ska dom bli om man bara pluggar har jag hört. 
Jag ska umgås mer med min familj. Dom är ju trots allt det viktigaste.
Och jag ska städa mer och oftare. Det bara också måste hända.

Det är många saker till som måste ändras också, men det är dom här som är viktigast.  


2008 var ett av dom roligaste och bästa åren hittills. Men 2009 kommer att bli ännu bättre. Det började ju i alla fall väldigt bra :). 



You're a real dead ringer for love!

Nu ska jag dra och städa ;)
Hoppas att du har haft ett bra 2008 och kommer att ha ett bra 2009
Ha de bra♥ 
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0