Söndag

Hejsan!
Idag är det söndag igen. Det vet ju säkert redan alla hoppas jag:).
Jag vaknade tidigt fast jag hade bestämt mej för att sova länge. Jag gick ner och kollade på 8 simple rules. Jag skrattade så jag höll på att dö. Jag rekomenderar det programmet varmt. Sedan käkade jag frukost. Och efter det satte jag mej framför teven igen och där har jag sutttit fram till nu. Jag har käkat mat också. Alltså har det varit en ganska hänelsefattig dag. Men den är ju inte slut än. Nu snart ska jag t.ex. plugga. Det är ju alltid något. 

Nu ska jag först leta lite efter en häst till Ellen.
Hoppas att vi hittar en snart så hon kan börja rida igen =)
Ha de bra♥
Chao
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0