Smärtan är din bästa vän

Smärtan är din bästa vän, då vet du att du lever.

Var det någon som kollade på World Trade Center igår? Eller som kanske har sett den förut? Det var i alla fall första gången jag såg den. Fy fan att behöva vara med om något sånt. Det måste vara helt fruktansvärt. Tänk att bara ligga där och ha ont i hela kroppen och inte kunna göra någonting. Bara vänta på att någon ska hitta dej. Bara ligga där och tänka på att dom man älskar mest kanske man aldrig få träffa igen. Och tänk på alla dom som har mist någon i en sådan tragedi. Asså det måste vara helt blande det värsta man kan vara med om. Det är klart att man blir hur ledsen som helst om någon som står en nära dör på oavsett hur den dör, men det var ju så många som dog samtidigt där i New York den 11 september 2001.
Jaja livet måste ju gå vidare i alla fall. Men bra förjävligt är det att sånt händer. 

Nu sitter jag och lyssnar på Hardcore Superstar. Älskar Jocke Bergs röst. Han sjunger som en gud. Nej vänta, han är ju en gud. 

Gissa vad jag ska göra nu då? Jo nu ska jag dra och fixa mina naglar. Jag han inte med det igår heller "/ xD. Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle helt enkelt. Ne men jag kan ju faktiskt inte hjälpa att jag inte har tid över. 

Ha de bra♥
Chao 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0