Skolan

Hejsan!
Då va det skolan idag igen då. Jag gick upp redan kvart i 6 idag och jag vet inte ens varför. Jag fattar inte ens hur jag lyckades med det. Jag kom knappt ur sängen. Och jag ska inte ens åka förrän om en timme så jag har ju gott om tid på mej idag. Så brukar det inte vara. Det brukar gå fort som fan ibland eftersom att jag brukar försova mej en halvtimme eller nått. 
Bussen går kvart över åtta och jag börjar 5 i halv 10. Gött att sitta och vänta i skolan från kvart i nio. Ne inte direkt. Men det är ju så med skolan. Dom har ju aldrig tider som passar alla. Det är bara att vänja sej för nästa termin så blir det ännu värre. Då börjar jag ju på de la Gardie. Och jag har ingen aning om vad jag ska välja. Och det ska vara inne 1 februari så jag får nog skynda mej lite nu.

Jaja livet är inte alltid lätt, men det ska väl inte vara så heller.
Ha de bra♥
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0