Onsdag

Hej hej!
Idag är det sista dagen på jullovet. En dag som jag hatar. Fast jag hatar alltid dom sista dagarna på loven. Det är då man tänker på allt man skulle göra på lovet som man aldrig gjorde. Och så vet man ju att det är skola imorn. Det är väl kanske inget fel på just skolan så, men det är ju så tråkit. Det finns ju nästan inget som är tråkigare. Men det ska väl bli kul att träffa alla igen antar jag. Sen så måste man ju dit så det är väl bara att bita ihop och gå.
Idag ska jag i alla fall bara ta det lugnt. Kanske dra ur och springa lite. Det kanske inte är som att ta det lungt precis men det är ganska skönt. Eller så ska jag gå ut med Flipper.
Just nu så sitter jag här och skriver och lyssnar på Bullet For My Valentine. Dom är riktigt bra asså. Fast det tycker jag ju nästan om allt xD. Men jag tycker faktiskt mer om vissa band än andra.

Ne nu ska jag dra!
Ha de bra♥
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0