Måndag, 5 januari

Hejsan gott folk!
Idag är det trettondagsafton och riktigt kallt ute. Det är typ 12 - 13 minus. Och jag ska snart ut och gå. Det tar emot att behöva gå ut i den här kylan. Men jag måste gå ut med Flipper.
Idag ska jag vara själv hemma nästan hela dagen. Filip är hemma nu, men han åker till farmor och farfar vid elva. Då ska jag städa lite till. Jag städade ju mitt rum igår. Och då passade jag samtidigt på att plocka bort alla tomtar, sätta upp en ny tavla och möblera om. Det blev faktiskt riktigt bra. Det kanske va lite tidigt för att plocka bort tomtarna men dom har stört mej nått så in i den här gången. Jag brukar tycka att det är skitkul och jättemysigt med vinter, jul och julsaker. Men i år så har det bara stört mej. Så det var bara skönt att få bort det. 
Nu sitter jag och lyssnar på Mix Megapol och jag har precis käkat upp frukosten bestående utav två mackor och ett glas mjölk.

Jag skriver mer sen.
Ha de bra♥
Chao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0