Kallt...

Nu har jag typ precis kommit in ifrån kylan. Det är läskigt kallt ute. Det är synd att det inte finns någon snö här utan bara massa frost. (Fast jag tycker ju egentligen inte om snö så mycket.) Men jag, Flipper och Filip hade lika kul ändå.
Först gömmde jag mej så att Flipper fick leta efter mej. Sedan gömmde sej Filip så att han fick leta efter honom. Sedan kastade vi pinnar och bråkade lite. Vi fick sällskap utav mina kära katter Trisse, Fräsan, Majsan och Lisa. Dom är nästan alltid med när vi är ute och leker.
Nu har vi kommit in och jag ska snart börja laga mat. Sedan ska jag fortsätta att städa. Och Filip, som inte har kommit iväg än ska väl snart åka antar jag. Flipper har somnat. Han blev väl trött efter allt springade

Jaja :)
Ha de bra♥
Chao


Flipper


Flipper när han letar efter Filip


Majsan


Trisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0