Hejsan :)

Här sitter jag skriver lite. Just nu lyssnar jag på Backyard Babies och tänker lite. Jag vet väl kanske egentligen inte vad jag tänker på men det kommer väl att stå här snart.
Idag har det vart som precis vilken skoldag som helst. Skitseg och jättetråkig. Det kändes nästan som att den aldrig tog slut. Men jag sitter ju här nu så den måste ju ha tagit slut på det ena eller andra sättet. Ne förresten, den har inte varit riktigt som vilken skoldag som helst. Vi började med engelska. Fast vi pratade inte så mycket engelska precis. Det har nämligen blivit aktuellt med någon ny mobilpolicy på våran skola. Det innebär att vi elever inte får ha med oss mobiler på lektionerna. Vi ska helst inte ens ha med dom till skolan överhuvudtaget. Ursäkta mej, men hur jävla sjukt är inte det då eller? Man får ha med sej Mp3 att lyssna på men man får inte lyssna på musik från mobilen. Sånt blir jag så jävla förbannad på. Då säger lärarna att det är ju egentligen inte är vi 9:or som håller på med mobilerna under lektionerna utan det är 7:orna. Asså dom där jäkla 7:orna har ju fan bara pajat allt sedan dom började på Ruden. Asså det är fan skönt att man bara har en termin kvar på den där skolan.
När jag kom hem från skolan käkade jag lite och sedan gick jag ut och gick med Flipper, Stina och Nova. Det börjar bli en vana nu. Det är ju faktiskt väldigt bra att jag rör på mej lite nu när jag har slutat med fotbollen. Och det är väldigt roligt att gå med Stina och Nova också. Sedan när jag kom hem satte jag mej här och läste lite bloggar och la ut lite bilder på bilddagboken.
Sedan kollade jag på Blondinbellas tvdagbok. Jag tror att jag har sett ett till avsnitt utav det där. Asså ibland så kanske det kommer nått bra ur hennes käft, men det är nog inte så ofta. Fast hon måste ju ha gjort nått bra eftersom att hon har det livet hon har. Men hon låter ju som en jag vet inte vad. En blond fjortis som tror att hon är störst, bäst och vackrast.  Men det kanske hon är, vad vet jag liksom. Men jag tycker att hon verkar lite konstig på nått sätt. Det är bara min åsikt. 

Nu ska jag dra och fixa naglarna, jag gjorde ju aldrig det igår. Jag kollade på grammisgalan och sedan var naglarna som bortblåsta ur mitt minne. Ett stort grattis till alla pristagare. Men jag kan nog inte riktigt hålla med om årets band, för det borde Backyard Babies ha vunnit. Men det är också bara min åsikt. Men dom är verkligen ett riktigt bra band.
 
Ha de bra♥
Chao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0