Grammisgalan

Hejsan!
Nu har jag precis kommit in efter en lång promenad med Flipper, Stina och Nova :) Det var riktigt kallt ute och dum som jag är har jag slarvat bort min mössa-.-. Men det var ganska skönt att komma ut och röra på sej fast öronen höll på att frysa av. Vi gick förbi stallet där Alice rider. Jag blev väldigt ridsugen. Hästlukten är nog den bästa lukt som finns. Jag har inte varit i stallet på ett tag. Men jag ska åka dit någon gång i nästa vecka. Om jag får tid över. Jag har så mycket att göra nuförtiden så det blir ju aldrig av. Jaja.
Ikväll är det grammisgalan. Det måste jag titta på. Sånt är spännande. Som med Melodifestivalen. Det är också spännande :).
Imorn är det ju skola igen då. Jag gillar det inte, men det blir ju ändå rätt skönt när vardagen kommer igång. Jag skrev förut att jag hatade dom sista lovdagarna, och det gör jag verkligen. Fast den här dagen var det väl egentligen inget större fel på. Jag har varit i grästorp och köpt lampor. Eller jag köpte inga lampor men mamma gjorde. Och så har jag städat på mitt rum. (Det är nog en grej som jag har blivit bättre på faktiskt. Det har inte varit stökigt någon gång sedan jag sa att jag skulle städa mer.) Och så har jag varit ute och gått med Stina. Nu ska jag gå och tvätta bort det gamla nagellacket och måla på nytt. Ne jag ska nog äta lite först.

Men vi ses efter grammisgalan!
Ha de bra♥
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0