En helt vanlig dag...

Hejsan på er!
Idag har det varit en helt vanlig dag i en helt vanlig helg i en nästan helt vanlig vecka. Ganska lugnt och skönt då alltså. Imorn är det skolan igen och början på en ny kanske helt vanlig vecka? Vem vet?
Nyss ringde det en tant till mej och frågade massa frågor om Västtrafik. Jag kan ju säga att jag typ inte fattade inte så mycket, men hon ställde frågor som typ, känner du dej säker när du åker buss och tycker du att det är rent och snyggt i bussen och vid hållplatserna och bla bla bla... Man skulle svara i en skala på 1-5 och jag bara svarade lite som jag tyckte lät bra. När hon var klar önskade hon mej en fortsatt trevlig afton och det var ju snällt.
Nu har jag har precis skrivit klart en liten uppsats om "Den Siste Samurajen". Fattar inte så mycket av den filmen, men det blir säkert bra. Det kan ju inte gå mer än åt helvete.

Och förut när jag skulle göra i ordning naglarna så hittade jag inte nagellackborttagningsmedlet så det var ju bara att glömma det. Men jag ska gå och leta efter det nu snart. Om jag orkar. Naglarna ser typ ut som jag vet inte vad. Och sån vill jag inte gå runt.

Ha de bra♥
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0