Barcelona

Hejsan gott folk!
Idag har det varit en jobbig dag. Den började med att jag och pappa gick upp kvart över fem för att åka in till stan. Jag hade nämligen fått den stora äran att stå på torget och sälja kakor. Jag var tvungen eftersom att jag ska åka med spanskagruppen till Barcelona, och jag och Emma är dom enda som inte har stått än. Och pappa gick upp för att skjutsa mej och Emma. Jag vet inte hur många gånger jag var nära på att somna på den korta biten. När vi kom fram va klockan halv sju. Så där jag har jag stått från halv sju till tolv. Och det var inte direkt varmt. Men jag ska fan inte klaga. Om vi kommer till Barcelona så är det fan värt att stå på torget om det är kallt. Men jag gör helst inte om det. Vi fick inte sålt för så mycket. Jaja. Efter vi hade stått på torget gick jag och Emma och satte oss på Lidans pizzeria. Det var bara Emma som åt för jag var inte hungrig av någon anledning. Vi satt där och pratade i mer än två timmar. Asså den människan kommer jag sakna tills jag dör när hon flyttar till Tibro
När jag kom hem så var det bara fort in i duschen och på med varmvatten. Och efter duschen så la mej under solariumet i 50 minuter. Jag vet att det inte är bra att sola för mycket men det är så skönt och så blir man ju snygg också ;).
Föresten, var det någon som kollade på premiären av Let´s Dance igår? Det gjorde i alla fall jag. Det är ju jättekul att det har börjat igen. Jag vet inbte riktigt vem jag ska heja på ännu, men igår var ju helt klart Morgan Alling som var bäst. Och vad hade Kitty Jutbring på sej eller? Inte var det snyggt i alla fall. Men det kanske är så kläderna ska se ut nu för tiden. Sen är väl hon kanske inte den som smälter in i alla lägen. Och så får jag faktiskt erkänna att jag blev lite förvånad över Blondinbella. Hon lät inte så fjortis som hon brukar göra.
Nu ska jag fixa naglarna eftersom att det har inte blivit av än och så ska jag bada fotbad också. Det kommer att bli jätteskönt.

Imorgon ska jag inviga dom nya springskorna jag köpte igår. Jag ska visa pappa vem som är bäst en gång för alla! ;)
Ha de bra♥
Chao


Rådhuset på torget



Mina nya springskor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0