Ett program lika bra som Melodifestivalen?

Asså jag skulle vilja att det började ett riktigt bra tv-program. Ett sånt där som man verkligen skulle fastna för. Ett sånt där som man gör vad som helst för att få se. Något man nästan skulle riskera livet för att inte missa. Gilmore Girls är inte det programet för mej. Jag har bara sett det två gånger den här veckan. Jag tror inte ens att Gossip Girl har det där. Det är på god väg, men det är inte riktig där ännu.
Melodifestivalen! Det är det programet som har det lilla extra. Men det går ju bara en dag i veckan, några veckor per år. Tänk om det skulle gå ett program som var lika bra som Melodifestivalen två säsonger per år. Det skulle ju bli succé! Vad skulle det handla om? Inte vet jag. Men jag skulle kolla på det.
 
Nu kommer jag direkt i från tv:n. Let's Dance har precis slutat. Det är faktiskt roligt att kolla på. Tråkigt att Kitty åkte ut bara. Hon lös upp programet med hennes personlighet och sina klänningar. Jag tyckte att Geroge kunde ha åkt ut. Han verkar tråkig på nått sätt. Han är säkert jätte snäll, men han verkar lite för tråkig för mej.

Jag hejjar ju i alla fall på rätt personer. Morgan Alling kom ju vidare först. Efter honom kom Maguns Samuelsson och sedan Laila Bagge. Så jag är ändå rätt så nöjd med kvällens Let's Dance.

Imorgon bli det nog bara en liten promenad med Flipper. Jag känner mej inte riktigt 100 % hel just nu. Det känns som att jag skuller kunna sova hur länge som helst. Men det vet jag ju att jag inte kan. Jag vaknade hur tidigt som helst i dag. Och då hade jag ändå vaknat flera gånger under natten. Imorgon ska jag inte göra något speciellt avancerat, så det blir säkert bra ändå.


Imorgon kväll så ska jag och Filip vara hemma själva. Flipper är såklart hemma också. Vi ska kolla på Melodifestivalen och käka tacopaj och massa godis. Det ska bli jättekul. Och efter Melodifestivalen är det ju Bruce den allsmäktige. Jag har faktiskt aldrig sett denna film, men folk säger att den ska vara bra och den verkar ju bra så.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag funderar på att sätta på en film eller läsa en bok. Även fast det känns som att jag kan sova i flera dagar så är jag inte lika trött som jag brukar vara vid den här tiden. Så det är lika bra att passa på att göra något. Jag kanske kan läsa lite bloggar. Det finns ju ganska många att välja på. Dom bloggarna jag brukar läsa är Kenza och Stina-Lee. Jag har ett antal gånger varit inne på blondinbellas blogg men jag fattar inte riktigt vad det står där. Asså jag fattar ju vad det står men inte vad hon menar med det. Det kanske är för att jag inte gillar hennes personlighet, Hon kanske är för fin och för vuxen för att jag ska förstå. Jag vet inte. Hon är väl Sveriges största bloggare så det måste ju finnas någon som fattar vad hon skriver.

Tillbaka till det där programet. Det skulle handla om en tjej. Hon skull inte vara blondin. Hon skulle vara brunett. (Det finns faktiskt snygg brunetter.) Hon skulle träffa en kille som skulle vara hur j*vla snygg som helst! Typ som prinsen i Narnia 2. Dom skulle inte träffas dirket, utan efter några avsnitt. Och det skulle bli äkta kärlek. Men som i alla tv serier så finns det en elak tjej som ska förstöra för kärleksparet för hon vill ha snyggprinsen för sej själv. (Den elaka tjejen ska vara blondin.) Men sedan så vinner kärleken till slut och då lever dom lyckliga i alla dagar fram till dom gör slut och hittar nya. Och där börjar det om. 
Det skulle nog kunna bli ett program som jag skulle kunna kolla på. Men det krävs nog lite mer för att jag ska riskera mitt liv.

Ha de bra så ses vi imorn ;)

Kyssar till er från mej <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0