Hardcore Superstar - Dreamin In A Casket

Nu kommer jag precis ifrån matbordet. Idag severades det korv och pommes frites med tillbehör. Korven var sådär perfekt stekt och pommes friteserna hade stått inne alldeles lagom länge. Mycket gott. Ett stort plus till kocken. Asså Mej själv xD. 

Ja nu sitter jag här igen. Det är faktiskt roligt att blogga. Pappa tror att jag håller på att bli dum i huvudet för jag sitter här så mycket. Haha. Men nu är det ju så att jag har samlat på mej en liten skara läsare så jag fortsätter med det här. Det är rätt skönt att få skriva av sej lite också. Och så är det bra träning. På att stava och läsa. Jag vet att jag kan ha skrivt många ord väldigt fel ibland. (Jag få ofta höra det utav min mamma) Men då är det p.g.a att det har gått lite fort när jag har skrivit. 

Just nu sitter jag och lyssnar på underbara Hardcore Superstar. Dom är så j*vla bra så det går inte att beskriva i ord. Det går verkligen inte. Jocke Bergs röst asså. Jag ryser när jag hör den. Och han är ju så jävla snygg. Jag är ett stOrt fan utav detta band. Älska älska älska <333

Snart så ska jag pallra mej iväg till tvättstugan och slänga in lite stallkläder i tvättmaskinen. Det har inte jag gjort sedan jag vet inte när. Dom behöver verkligen tvättas. Men orka göra det nu. Det finns så mycket roligare saker att göra. Som att sitta här och blogga eller glo på tv. 
Ne för fan nu får jag ta och rycka upp mej och göra något med mitt liv.


See ya soon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0