Pink - Sober

Nu har jag kommit in efter en lång promenad med mamma och Flipper. Vi var nog ute i en timme tror jag. Det är rätt skönt att komma ut och rör på sej ibland. Idag har det ju blivigt ganska mycket motion. Först var jag ute och gick med Flipper i morses. Sedan cyklade jag till och från stallet. Och så var jag ju ute och gick nu. Fast det har ju blivit en hel del godis också :). Men jag har ju bestämmt att jag ska sluta äta godis fram när vi börjar efter sportlovet. Jag ska inte äta något förrän balen har varit. Om jag klarar det kommer jag att bli riktigt glad och stolt över mej själv. 

Ikväll ska jag försöka vara uppe jättelänge. Jag ska se om jag kan klara av att sova länge i morn. Jag kan nämligen inte sova på morgonarna. Det är ganska irriterande för jag brukar bli jättetrött på dagarna. Och då blir det ju automatiskt att man går och lägger sej ganska tidigt på kvällarna och då missar man allt roligt. Så ikväll ska jag vara upp så länge jag orkar. Det kommer inte att bli så länge för jag är trött redan nu och klockan är ju inte ens åtta. 

Förut kollade jag på Gilmore Girls. Asså jag gillar den serien. Jag har typ aldrig kollat på den förut. Men nu går alla programen från början kl 16.10 på kanal 5. Asså serien är jättemysig och jordnära jämnfört med många andra serier som Felicia sa. Och jag håller med henne. Jag har fastnat för den till 100 procent. Jag vill inte missa ett enda avsnitt.

Men imorn måste jag tyvärr hoppa över ett avsnitt när jag väl tänker efter. Jag har nämligen fått turen att få en tandläkartid just precis 16.10. Jag gillar inte att gå till tandläkaren. Jag har ingen tandläkarrädsla eller nått sånt, men dom kör ju in massa grejor i munnen så man inte kan prata. Och så ska dom alltid ta kort på mina tänder. Och då kör dom in en plastgrej som tar upp hur mycket plats i munnen som helst och så begär dom att man ska bita ihop. Det går ju liksom inte. Det kanske är jag som har ovanligt liten mun, men så är det för mej i alla fall.
 
Här kommer en video med Pink. Sober. Som för övrigt är inspelad i Stockholm. Det visste ni säkert redan. Videon är ganska gammal och låten är ju ännu äldre så Men jag tycker fortfarande att den är hur bra som helst.

Ha de bra♥
Chao


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0