Ett plus till Vecko Revyn

Jag sitter och kollar igenom det senaste nummret utav Vecko Revyn just nu. En tidning som jag tycker väldigt mycket om. Det är faktiskt den enda tidningen jag läser som är för tjejer. Och det spelar fan igen hur jag än letar, vänder eller vrider så hittar jag inget fel på den. Det är en tidning som står för sin sak och alltid kommer med bra grejer. Som t.ex. anti-våldtäkts kampanjen. Den var verkligen hur bra som helst. Det är nog ingen annan tidning som skulle göra samma sak tror jag. Kläderna i tidningen passar alla smaker och plånböcker. Man blir glad och känner sej motiverad när man läser tidningen. Det finns alltid bra tips och roliga saker.
Så ett stort plus till Vecko Revyn!

Nu är det väl tänkt att jag ska fortsätta att plugga. Jag håller på att läsa om Andra världskriget. Det är fan sjukt att nått sånt har hänt. Hur kan man bara trycka in flera hundra männsikor i ett rum, ljuga för dom och säga att dom ska få duscha och sedan bara gasa ihjäl dom? Aa det är bara sjukt. Men ganska intressant att läsa om.

Vi ses sen!
Ha de bra♥
Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0